Fietsen in Indochina, Harry en Maya, 2016

Komt verhaal over?

VOLGENS MIJ GAAT NIET ALLES GOED MET DE VERZENDING. Daarom dit nieuwe "verhaal" met alleen de mededeling dat je even naar mijn vorig verhaal moet kijken. Geef ook aan op de site als je een mailbericht wenst als we weer iets geplaatst hebben , voor zover nog nodig.

Groet, harrymaya

Lidy Swier

Hebben jullie verhaal van 29/12 ontvangen en dit korte verhaal ook!

Groeten en goede jaarwisseling!

Wam

Tot nu toe niets ontvangen. Vroeg me al af of jullie op het allerlaatste moment toch maar thuis gebleven waren ... maar niet heus.
Kan nu overigens wel alles lezen. Mooi. Nooit aan Twitter begonnen, nu toch volgers - ben er een van. Een heus nieuw jaar is bij jullie al begonnen ? Zeven uur tijdsverschil ofzo?

Corrie

Gelukkig zijn jullie daar en jullie verhaal hier goed overgekomen. Ik ben geloof ik nog net op tijd om jullie een mooie jaarwisseling en een goed 2016 toe te wensen. Geniet van al het moois om je heen!

Henny

terwijl ik naar het traditionele nieuwjaarsconcert luister lees ik jullie verhaal....zit een trutje op de bank dat jullie een heel gelukkig en gezond nieuw jaar wenst. Wat zou ik graag meefietsen, hoewel 'heuvels' ben ik niet gek op, maar een beetje zwoegen is niet slecht voor het lijf lees ik net in de Libelle. Deze kneuterigheid staat nu ver van jullie af en door jullie verhalen kan ik me ietwat optrekken aan het mondiale gebeuren.....liefs van Henny in een 'uitgerookt' en mistig Wageningen.

Christa

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie het jaar ook al begonnen zijn, net als wij. Heeel veel plezier. Liefs Christa

Maria

Vandaag pas tijd om alles (!) te lezen. Jullie beginnen het jaar goed! Ik wens jullie veel energie en een mooie reis toe.

Hopelijk gaat het hier nog winteren, want ik ben maandag wél op de ijsbaan te vinden. Stel je voor dat er een Elfstedentocht komt en je zou dat niet mee kunnen maken!

jeske

Hoi Harry en Maya,
Vorige verhaal heb ik nu gelezen maar had ik niet gekregen. Dacht dat jullie nog niet weg waren omdat ik niet had gehoord. Nu lees ik hoe jullie vertrokken zijn en ben nu benieuwd naar de eerste ervaringen. Ik wens jullie een mooi nieuw jaar . Het begint in ieder geval vol verbazing en verwondering lijkt me. Geniet met volle teugen en tot het volgende verhaal, lieve groet Jeske

Lidy

Lieverds, wat is het goed om te horen dat de reis voorspoedig verloopt (meestal) en dat jullie zoveel zien en beleven. Een geweldige ervaring zo te zien!
Blijf genieten!
Dikke zoen, Ed & Lidy