Fietsen in Indochina, Harry en Maya, 2016

Wat is reis.mee.nl een kutprogramma!

Dringend verzoek aan iedereen om dit programma te boycotten.

Hieronder de rest van met eerder verhaal meegezonden maar niet doorgekomen tekst. Zie ook foto's van heden:

De fietsen, Koga Travellers, de mijne uit 2001 en die van Maya uit 2014, lopen perfect. Wel een hoop rode rode mekongklei en eerder stoffig zand overal erop, dus vandaag weer eens goed schoon gespoten, vooral de aandrijfonderdelen, en lekker geolied. Sommigen smeer je met bier en wijn, anderen zoals fietsen hebben liever wat vet/olie.


Het eten: geen grotere stadjes of betere hotels de afgelopen dagen, dus vandaag al voor de derde keer noodle soup met chicken-onderdelen en groen langs de weg. Smaakt op zich niet verkeerd, maar moet wel worden aangevuld. Overdag met b.v cruesli-met-rozijn-en-nootjes en in de avond met wijn+chips. Zoals de spicy hot chili chips van Lay's, niet verkrijgbaar in de Lage Landen. Ook een snicker werkt positief.

Tot slot: dochter Hannah vindt dat kleinkids niks met fietsen in Indo China te maken hebben. Helemaal gelijk, Han. Nog eentje dus van alledrie, en dan hou ik daar (waarschijnlijk) mee op!
PS: niet al te veel verdere foto's bij dit verhaal, die volgen over een paar dagen weer.

Groetjes, harrymaya

Reacties

Reacties

Michiel

Ondanks dat het reis-mee-programma blijkbaar nog een groter avontuur is dan de reis, lees ik jullie berichten graag. Mooie plaatjes ook!

Leuk verhaal ennuh, de Koga's houden het nog wel even vol hoor ... De berijders ook ... ?

Wam

Hoho ... ik wil het programma best boycotten hoor - als ik zelf op zo'n Grand Tour zou gaan, maar JULLIE moeten het voorlopig maar NIET boycotten asjeblieft. Ik wil jullie immers wel graag blijven volgen !

Wam

Harry ... ga je nou zomaar die mijlpaal in je leven in Nederland ongemerkt voorbij laten gaan ? Kanniewaarzijn !

Ik zal een liedje voor je zingen - er is hier toch niemand die het hoort. Lang zal je leven, wat mij betreft. Van Harte. Van Wam.

leon

Hoi Harrie, ook van mij de felicitaties met het bereiken van deze leeftijd.
Leon

Henny

Gefeliciteerd Harry, mijn broer is vandaag ook jarig, maar lang niet zo sportief; gaat voor 1 km. nog met de auto en houdt erg van bier en spareribs.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!