Fietsen in Indochina, Harry en Maya, 2016

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

harry

Reacties

Reacties

Floortje

Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief hoor! Ik ben benieuwd :-)

Hannah

Hartstikke leuk én herkenbaar!!! Ik ga jullie volgen!

Harry

Nou, ik ga mezelf ook goed volgen hoor!

Ingrid en Jolanda

Goed bezig broer! Wij gaan jullie avonturen volgen.

Michel, Anita en Lucas

Leuk! Wij gaan jullie zeker volgen!

Tiny en Thijs

Heel veel plezier en we gaan jullie reis nauwgezet volgend.

Wannes, Karin & 'Frits'

Wij zijn ook erg benieuwd naar alle verhalen en foto's!

Zet 'm op en veel plezier alvast gewenst!

Wam

En ook ik ga jullie 'stalken'. Hoewel: het is wel een jaloersmakende onderneming eigenlijk; dit wil ik óók !!!

Marc

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen. Veel succes en reisplezier.

Lidy Swier

Hoi Harry,

Wij willen ook graag meelezen, en we hebben waarschijnlojk je bericht gemist. wIl je ons nog even toevoegen? Lidyswier@gmail.com en/of edswier@gmail.com.
Een fantastische reis gewenst, geniet ervan en kom veilig terug!
Liefs, Ed en Lidy

Tiny en Thijs

Hallo Maya en Harry.
Eindelijk is het zover. Het kan beginnen.
We wensen jullie een goede vlucht om daarna met z'n tweeën het nieuwe jaar in te gaan en te genieten van jullie droomreis. Veel fietsplezier.
Lieve groeten.

Suus en Caro

Ook wij zijn bij de groep volgers :)
Veel fietsplezier!!

xxx

Ingrid en Jolanda

Alles geregeld en gepakt dus voor morgen een goede reis en veel plezier daar. Ga ervan genieten samen. Xxx

Henk

Harry, vandaag jouw mail ontvangen in DB. Thailand is ook ver. Wij vroegen ons al af waarom wij nog geen berichten hebben. Ik ga het uitzoeken. Groeten van veel collega's op het provinciehuis. Wij redden het nog net zonder jou. Ik wens jullie een mooi 2016 toe en een fantastische reis. Bon voyage!

Carin Aarts

Hoi Harry, van Henk Apotheker kreeg ik gelukkig de site van waar ik jullie kan volgen. Ik wens jullie heel veel plezier, en natuurlijk een goede reis. Kom veilig weer terug :-)
Ennuh we zullen goed op je plekje passen in de "stiltekamer" !! Groetjes Carin en ook van Ad van Santen hoor ik net :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!